Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Wednesday, December 03, 2008

Permulaan Hari...

Erm lama kan aku tak update N3 kat sini. Bukan aku sengaja, tapi aku busy yang memang tak nampak busy... malas nak comment banyak2 perihal tugasan aku. Selagi daya aku just buat ajelah. Tambahan pulak ada lagi yang resign kat department aku ni... Hai lihat orang resign, aku pun terfikir gak. Bilalah aku dapat resign... kan best kalau aku pun boleh buat perkara yang sama.. ermmmm

Dah beberapa hari aku tak keluar untuk sarapan. Tambahan pulak si trisya tu cuti, lagilah berganda-ganda lemon kemalasan aku untuk keluar. Biasanya aku akan bersarapan dengan trisya, itupun bergantung pada sejauhmana dia mampu mengawalkan dirinya sampai ke office. Jadi sementara aku ditinggalkan sendiri aku pun kembali pada penyakit lama... Malas nak keluar... erm jadi minah biskut semula... hheheheheheee taklah sampai ke situ. Tapi aku punya menu baru sebagai permulaan hari... ha lihatlah sendiri apa yang aku buat....

+ +

Jadilah.... Trang.... ketiga-tiga bahan di atas terhimpun dalam satu mug koko yang kini menjadi sajian pemulaan hari ku sebelum mengadap tugasan....

4 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home