Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Wednesday, October 22, 2008

Puas rasanya....

Lunch tadi aku ngan Trisya dok sepakat nak makan Thai dish. Lebih-lebih lagi kat area sini ada Thai stall yang masih lagi beroperasi. So apa lagi… tepat je jam 13.00pm, kami pun melangkahlah menuju haluan yang telah kami setkan sedari awalnya. Sampai di sana, ramai gaklah makhluk yang sedang berbaris. Kami pun ikut gaklah berbaris. Sambil tu mulut kami berdua mulalah pot… pet… pot… pet… berbicara perihal juadah dan cara penyediaan yang terhidang di penglihatan. Adakalanya terdengar komen Trisya bila pandangannya mengesan sesuatu hasil dari perlakuan si penyedia@penjual di situ, tapi tak lah sampai ke pendengaran orang yang terlibat. Sat ni tak pasai pulak kami di hambat keluar dari situ.

Tiba giliran kami, aku minta laksa mee dan Trisya as usual minta tom yam mee hoon. Aku terpandang pulut mangga… aduh! Menyeleranya… nafsu dah mula berbisik. Sambarlah sepiring… tapi erm! Tak pelah… sat lagi kalau betul nak sangat, aku beli. Aku membuat pujukan tak rasmi sekali gus menewaskan bisikan nafsu.

Jadi untuk tengahari tadi inilah yang kami jamah….



Aku tak menyesal dengan pilihan aku sungguhpun Trisya nampak macam pelik, tapi sempat gak mecilok sedikit untuk merasa apa yang aku makan. Memang sedap... rasa puas sangat...



untuk pulut mangga... lain kalilah ekk aku makan atau pun aku ada cara tersendiri bagaimana nak mendapatkannya kalau benar-benar aku keteringinan.....

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home