Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Wednesday, October 22, 2008

Apa nak jawab ekk ;-)

Ada member tanya kenapa aku dah lama tak update istana kaca aku ni… tak ada sajian baru sebagai santapan pada yang sudi bertandang atau dengan kata lain istana ni nampak suram @ muram…. Heheheheheee aku pun sebenarnya ada kesedaran akan keadaan itu, tapi … erm camne nak cakap ekk…. Sesungguhnya aku dirantai digelangi bukan dengan solid gold sebaliknya kebusyan tahap cipan anak beranak chimpanzee gitu.

Banyak benda nak kena cover… and most important deal with clients. Menjawab segala persoalan dan pertanyaan lagak aku ni kerja kat kaunter pertanyaan. Terkadang pening gak kepala aku dengan kerenah they all ni… tapi apa nak buatkan… tak kan aku nak marah…sat lagi lain pulak jadinya tambahan pulak aku ni bukannya reti sesangat nak marah-marah ni… kena amik kursus dalam hal sebegitu. Sekarang ni pun ada lagi yang belum beres, kena tunggu bahagian technical dulu sedangkan clients dah bising… isy lagak sure heboh je diorang ni… tapi betul gak, depa bayaq… bukannya free of charge. Erm… nak buat camne kan… tadah telinga dan tambah kekebalan tahap mahadangwangi untuk terus mendengar dan kalau nasib tak baik sah-sah free terima tonardo yang mereka lancarkan. Adakalanya aku geram gak… buh-san tapi apa yang boleh aku buat… Tak banyak pilihan dalam isu sebegini.

Minggu depan kesibukan tahap gandaan segala kuasa berkemungkinan akan berlaku. Appraisal discussion antara aku dengan manager akan berlangsung secara langsungnya. Minggu lepas aku dah submit segalanya dan kini maybe dia tengah go thru it. Tah macamanalah gamaknya. Prestasi kerja akan diukur dan aku pun tak tahu tahu ukuran jenis apa yang akan diguna pakai. Sistem pengiraan yang bagaimana bakal mendapat pengiktirafan untuk dianugerahkan kepada aku. So! Just wait and C.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home