Apa nak jawab ekk ;-)
Banyak benda nak kena cover… and most important deal with clients. Menjawab segala persoalan dan pertanyaan lagak aku ni kerja kat kaunter pertanyaan. Terkadang pening gak kepala aku dengan kerenah they all ni… tapi apa nak buatkan… tak kan aku nak marah…sat lagi lain pulak jadinya tambahan pulak aku ni bukannya reti sesangat nak marah-marah ni… kena amik kursus dalam hal sebegitu. Sekarang ni pun ada lagi yang belum beres, kena tunggu bahagian technical dulu sedangkan clients dah bising… isy lagak sure heboh je diorang ni… tapi betul gak, depa bayaq… bukannya free of charge. Erm… nak buat camne kan… tadah telinga dan tambah kekebalan tahap mahadangwangi untuk terus mendengar dan kalau nasib tak baik sah-sah free terima tonardo yang mereka lancarkan. Adakalanya aku geram gak… buh-san tapi apa yang boleh aku buat… Tak banyak pilihan dalam isu sebegini.
Minggu depan kesibukan tahap gandaan segala kuasa berkemungkinan akan berlaku. Appraisal discussion antara aku dengan manager akan berlangsung secara langsungnya. Minggu lepas aku dah submit segalanya dan kini maybe dia tengah go thru it. Tah macamanalah gamaknya. Prestasi kerja akan diukur dan aku pun tak tahu tahu ukuran jenis apa yang akan diguna pakai. Sistem pengiraan yang bagaimana bakal mendapat pengiktirafan untuk dianugerahkan kepada aku. So! Just wait and C.
0 Comments:
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home