Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Thursday, August 14, 2008

Kenapa ni....

Kenapalah dengan tekak aku ni... tetiba pandai pulak minta meminta... walaupun bukanlah satu kesalahan di segi undang-undang pun apa yang dipinta tapi erm... Dah beberapa hari aku terasa nak makan banana split... tapi aku buat tak reti jer. Bukan sebab kedekut, cumanya aku memang busy bangat dengan tugasan... lagi pun kat area office aku ni mana nak dapat benda alah tu. Kalau ada pun aku kenalah menapak ke KL Sentral... ke SR mungkinnya, tu pun aku tak sure ada ke tak. Aduh! Nampak gayanya aku kena gak cari... kesian tekak aku...

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home