Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Sunday, July 13, 2008

Yang ku suka....



Aku ni memang cukup fanatik dengan puding@ dessert. Tak kiralah apa... asalkan dessert aku sanggup tinggalkan main course semata-mata kerana juadah yang satu ini. Entahlah... kenapa aku jadi macam ni, aku pun tak tahu malah kerana itu juga aku sering dan suka sangat membuatnya bila punya kelapangan. Semalam aku buat dadih... dan yang bestnya aku suka-suka hati aje mengubah resepi awal mengikut citarasa aku sendiri.


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home