Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Tuesday, July 22, 2008

Tahniah.....

Aku baru selesai berkomunikasi dengan seorang teman… khabar terbaru yang ku terima mengejutkan tapi alhamdulillah aku bersyukur. Hujung minggu ni 26 July 2008 bersamaan 23 Rejab 1429 Hijrah insyaAllah Pakcik Yaakub akan melangsungkan pernikahan keduannya. Tahniah buat pakcik. Moga akan bahagia hingga ke akhir hayat. Dengarnya besar gak kenduri yang bakal diadakan di SP nanti. Tak apalah… kenduri sebahagian dari cara kita bersedekah juga. Namun yang sedikit memeranjatkan bila perkhabaran yang disampaikan pada aku majlis yang akan berlangsung itu adalah 2 in 1, yakni ayah dan anak sama naik. Di kesempatan yang terluang... aku nak ucapkan tahniah buat keduanya... Pakcik Yaakub dan pasangan serta anaknya @ teman aku tulah bersama pasangan. Moga allah memberkati dan melimpahkan bahagia buat mereka semua hingga ke hujung nyawa. Amin.....

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home