Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Sunday, July 20, 2008

Our KSP Nite

Malam Sabtu yang lalu 18 July 2008 aku menghadiri majlis makan malam tahunan bagi kelab sukan syarikatku bertempat di Sunway Resort and Spa. Awalnya memang aku malas nak pergi, tapi bila dah diajak dalam paksaan terhormat, akhirnya aku mengalah gak. Ikut kan ajelah labu… lagi pun memang mungkin aku perlukan break untuk merelexkan otak aku yang dah memang tepu sejak dua menjak kebelakangan ini.

Pegi ke sana as usual bila ada function aku lebih selesa bersama Trisya. Kenapa ekk... macamlah tak ada orang lain, tapi entah… mungkin aku lebih selesa agaknya. Kami pergi dengan dua orang lagi member yang tumpang dia. Best gak… mengharungi lalulintas yang agak sesak sikit petang tu. Apapun kami tetap sampai awal. Aduh! Kalau akulah yang drive, jawabnya mesti tak sampai lagi dan dah tentu-tentu berkilo hatta bertan-tan buah langsat yang aku pungut… Trisya gelak je dengar komen aku. Memang dia tahu sangat kelemahan aku dalam bab ni.

Malam tu memang happening habis. Posing sakanlah juga, tapi bukan aku... si Trisya tulah... Tahulah dia terselit diantara aweks tercun…. hehehehe. Malam tu aku simple aje… tak dress up atau make over wajah macam gengs yang lain, just touch up sikit untuk melindungi wajah agar tidak terbiar kepucatan yang memang menguasai. Seronok dengan apa yang disajikan walaupun terkadang tu boring pulak. Bila keadaan ini terjadi, apa yang kami buat, makan dan memekak… ada aje yang bersuara mengomplain tentang persembahan dari new joiner staff yang memang dipaksa dan terpaksa melakukannya. Kesian gak kat depa sebab sure kena kutuk. Namun kami turut sama menyanyi bila tiba time member buat persembahan. Lagu-lagunya segar dan bertenaga… walau sound system tak berapa best. Aku pun terselit sama menyumbangkan suara aku yang lunak bak buluh perindu ini… hahahahha perasan tahap tak ingat bumi… tapi bila lagi kan… Kalau nak tunggu aku yang berada di pentas tu, jawabnya sampai gajah dibawa ke bulanlah. Tak kan adanya. Aku ni kan pemalu tahap daun semalu… kalau setakad menyampuk tu no hal. Kira jadik punya… Apapun aku akui memang release sikitlah tension kerja… than dapat juga jumpa member-member dari other departments yang selama ni jarang nak lihat muka. Untuk tatapan semua, aku pamirkan sebahagian dari gambar-gambar yang sempat terakam sepanjang dinner tu

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home