Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Monday, July 14, 2008

Dinner oh Dinner



Erm inilah dinner aku untuk malam ini... pancake with fruits... hehehehe bukannya terasa nak jadi minah salleh tapi memang entah selera aku tak ada. Nak jamah nasi pun rasa macam malas... bukannya tak ada lauk, tapi entah. Tengahari tadi aku makan beehoon yang Trisya masak. Sedap rasanya... pandai minah sorang tu masak. Tak sangka aku... dan malam ini... aku sekadar mengadap pancake yang aku padankan dengan lebihan buah-buahan yang masih berbaki di dalam peti sejuk....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home