Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Tuesday, June 03, 2008

Permintaan....

Aku tengah layan boring... mengadap document yang menimbun dalam database, tercari-cari dari mana harus aku mulakan... kala itu juga telefon di meja menjerit.... tanpa memandang, terus sahaja tanganku mencapai

>> Mir! Esok turun untuk practice netball yer. Tanpa salam aku diterjah dengan permintaan bersulam arahan dari teman yang menalifon.

>> Assallammualaikum. Kalau iyer pun dahulukan salam sebelum menerjah. Erm practice netball... biar betul....

>> We just have this week and next week before our IDG games. We run of time to practice.

>> kenapa mendadak aje. I ingat tahun ni malas nak main, lagi pun semua diam.

>> As usual lah Mir, I tak nak komen, tapi I harap sangat you turun sama yer. Ajak member lain.

>> Setakad turun rasanya tak ada masalah... boleh aje tapi

>> Turun dan main sekali lah. Kita tak ada tempat nak practice sebenarnya. YMCA tengah renovation, DBKL court dah kena book. I had no choice selain dari arrange friendly match between us and team yang dah book court tu.

>> Maknanya esok....

>> Yup... kita lawan dalam practice. Okey, I see you tomorrow everning. Need to email the rest of our friend.

Aku terkedu... telefon sudah pun kembali bisu, tapi fikiran ku tidak pulak bisu... merewang sejauhnya.... Aku nak kembali bermain netball... Biar betul.... sedangkan aku dah dapat warning untuk tidak bermain lagi.... Ahhhh

2 Comments:

  • At June 3, 2008 at 5:43 PM , Anonymous Anonymous said...

    hi mira, rasa nya arisa tak dpt join la main netball match korang tahun ini.. alasan malas hehehe

     
  • At June 3, 2008 at 10:53 PM , Blogger pu3Chempakabiru said...

    Ceh! Hampehkelapa.com ko. Patutnya aku ni yang masih menimbang-nimbang, almaklumlah keadaan aku sebenarnya memang tak berapa mengizinkan... ni pun aku tibai je... malas nak fikir sangat, kalau aku fikir satu benda pun aku tak boleh buat... segalanya terbatas dan membatas... tapi kalau tersadai nanti, ko tahulah kan sebab apa... padan muka aku....

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home