Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Monday, June 23, 2008

Menumpang.....


Seronoknya aku rasa hari ni.... macamlah aku penerimanya hehehhehe.... Perkhabaran yang aku terima membuatkan aku rasa cukup bersyukur. Pasti si penerima lebih dari aku kan.... Tapi tak kira... aku tetap menumpang kegembiraan, berkongsi sedikit rasa yang dirasai lebih-lebih lagi yang menerima adalah seorang yang cukup akrab dan rapat denganku selama ini... seorang yang boleh ku kategorikan sebagai kawan dan rakan, teman dan sahabat. Tahniah Trisya... Tahniah di atas kenaikan pangkat yang kau terima. Moga dirimu akan lebih sukses selepas ini. Jangan nak garang-garang sangat ekk... buat kerja betul-betul... Jangan marah-marah dan senyum-senyum selalu.... Haila.... Haila... nanti kita celebrate ekk.... ;-)
Tahniah sekali lagi..... buat teman dan sahabat
yang ku sayang....
Aku benar-benar bangga dengan dirimu.....

1 Comments:

  • At June 24, 2008 at 5:30 PM , Anonymous Anonymous said...

    wah! seronok nampak? hehehe.. Naik pangkat? apa aku rasa? macam-macam aku rasa.. tapi yang pastinya tanggungjwb makin bertambah, maksud aku yang pastinya aku dah kena dera bagi kerja besor2 event effective date kenaikan itu start next month hehehehe.. tapi itu biasa lah kan Malaysia boleh! Aku pun boleh! hehehe.. apa pun thanks! pasal nak belanja tu no hal tungguuu! :))

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home