Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Thursday, June 12, 2008

Inilah tempatku......


Erm sesungguhnya aku dihimpit rasa boring... boring sangat.... erm boring pasal apa... pasal hidup... pasal tugasan.... pasal tingkah... atau pasal sebuah pencarian... Well! sampai ke saat ini sebenarnya aku tak ada sebarang jawapan yang pasti.... Saban waktu selama lima hari, di sinilah tempat ku... di sinilah aku menyelesaikan segala task yang dipertanggungjawabkan dan di sini jugalah aku habiskan lebih dari 8 jam yang aku miliki dengan tuntutan dunia.... Cantikkan tempat aku.... kemas.... cewah! sendiri masuk bakul, sendiri angkat ka..... hehehehee idak laratnya aku nak mengangkat.... apa kata aku ubah sikit... sebelum masuk lift, sendiri mau taglah... hahahahahha. Well! Aku memang suka sangat dengan tempat aku... Kenapa aku suka... sebab inilah dunia aku sepanjang aku berada di office. Aku memang sukakan kekemasan... berserabut rasanya otak yang memang seringkali serabut pun lewat kebelakangan ini dengan tugasan, dan ianya akan jadi lebih berserabut bila tempat aku bekerja turut berserabut. Bukanlah every d time tempat aku ni kemas, kalau aku tak ada terkadang tu berselerak dan di serakkan juga oleh tangan-tangan yang kureng bertanggungjawab. Namun selagi aku ada dan tidak menguzurkan diri, aku akan pastikan tempat ini kemas sentiasa.
Erm korang nampak tak tupperware empat tingkat yang ada kat situ.... kalau nak tahu itulah stok makanan aku... BISKUT, SUSU, ASAM dan GULA-GULA ubat penghilang boring. Empat eleman tu memang penting buat aku. Dekat sebelah tu ada oats dan juga raisin. BISKUT memang tak pernah putus malah terkadang boss aku pun tumpang sekaki gak... hehehehhe lagi pun kan aku ni PRINCESS OF SEBIKUT..... Susu pulak.. erm itu satu keterpaksaan yang aku tak punya kudrat untuk menolak. Setiap pagi aku wajib mengambil segelas yang aku campurkan dengan oats dan raisin. Asam pulak aku ambil sesekali aje... bila keteringinan aku hadir dan gula-gula sebagaimana yang aku katakan tadi, aku telan tika boring + mengantuk....
Need to stop for a while.... kita sambung pasal tempat aku ni lain kali lah ekk..... Bye.......

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home