Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Friday, May 23, 2008

Izinkan....

Aku sekadar ingin menjadi kawan
Walaupun bukan yang terbaik untukmu
Aku sekadar ingin menjadi teman
Biarpun bukan yang teristimewa di hatimu
Aku sekadar ingin menjadi sahabat
Meski bukan yang terpenting dalam hidupmu
Justeru aku sedar
Diri ini penuh kekurangan
Namun dengan kekurangan itu
Aku cuba mencukupkannya
Meminjamkan sepasang telinga yang aku ada
Meluangkan segugus waktu yang aku punya
Menyelimuti hatimu yang ditamu gundah
Membelai jiwa mu yang diacah resah
Dengan kasih sayang seorang kawan, teman dan sahabat
Yang sentiasa ada dan akan terus ada
Pada tiap detik dan ketika
Dikau memerlukan sebuah kehadiran
Justeru apa yang ku mahu
Hanyalah melihat kau tersenyum selalu
Kau bahagia sentiasa
Menggapai segala impian
Dalam sebuah perjalananYang masih belum bertemu perhentian....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home