Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Wednesday, April 09, 2008

Ah! Terharunya......

Dah lama aku nak masukkan N3 ni tapi ada masalah sikit bila aku nak uploadkan gambarnya. Well, actually aku benar-benar tak sangka, yang berada di rak syarikat penerbitan aku pada Pesta Buku Antarabangsa di PwTc tahun ini adalah Buah Cintaku. Sabtu yang lalu bila aku melunaskan janji yang dah ku simpul dengan honey, aku juga bertemu dengan editor dan seorang lagi penulis dari bumbung yang sama.

'Pu3 URH dan release.....' terkejut aku... dan tak sedar aku peluk honey. Dalam hati aku memanjatkan kesyukuran... walaupun masih lagi antara percaya dengan tidak, tapi aku ambil yang positif... PERCAYALAHhhhhh... alamak... pitching larilah... ehhehehehehe. Setiba di booth FP, mata aku terus melirik pada apa yang ada di rak.... terpandang URH ada bersama novel yang ditulis oleh teman-teman yang sudah pastinya lebih dahulu menempa nama dari aku.... terharu... gembira... suka.... tak percaya dan segala perisa yang dihalalnya menyerbu hati aku dan aku juga sebenarnya sedih.... sedih kerana aku tak dapat nak kongsi semua ini dengan orang-orang yang aku sayang..... memang aku harap sangat ada diantara mereka yang bisa hadir tapi... ahhhh!!!. Mustahilkan untuk aku minta mama dan papa ada bersamaku.... mustahil untuk aku mahu along atau angah turut melihat apa yang aku lihat malah mustahil untuk aku pinta erm..... apapun sejalur senyuman dan tawa akhirnya mampu malah berjaya ku zahirkan bagi menutup duka dan pilu yang mula memalu.... Iyer... sesungguhnya setiap dari kita tak mungkin akan dapat segalanya yang kita mahu dalam hidup. Di ambil sebelum menerima yagn lain adalah antara janji yang telah terpatri sejak azali...... Apapun Syukur dan terima kasih ya Allah atas rahmat dan nikmat yang terlalu bermakna buat seorang insan seperti aku......

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home