Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Monday, March 31, 2008

Menghitung....

Detik waktu terus berinsut.... samada perlahan atau deras, tak dapat dipastikan walau sebenarnya sama sahaja peranjakannya setiap hari. Aku yakin semua sudah mula menghitung.... bukan menghitung untuk sambutan kemerdekaan ataupun tahun baru, sebaliknya perhitungan untuk satu pertemuan... Yang jauh pasti sudah teruja dan tak sabar untuk bertemu. Yang dekat pulak.... sudah pastinya lebih teruja. Apapun aku yakin setiap dari kita punya persepsi berlainan dalam perhitungan yang bakal berakhir tidak lama lagi.

Tadi aku terima satu sms dari member...

'salam. pu3 datang 12hb,kn'

aku dah tersengeh sorang-sorang. Woi! ada wayer putus ke... atau fius terbakar.... sengeh tak toleh kiri kanan... sergah hati ku sendiri. Apapun hari ini aku nak jadi nakal sikit... saja sms tu aku biarkan... tidak ku balas sebagaimana lazimnya. Melakukan penderaan yang pasti tiada sebarang hukuman yang bakal dijatuhkan ke atas kesalahan tersebut.... hehehehehehe aduh! pu3 kenapalah dengan engkau ni.... jajalnya... apapun insyaAllah, andai diizinkan-Nya aku memang akan menghadirkan diri pada tarikh yang telah ditetapkan.... Don't worry, tapi aku yang sebenarnya aku ni yang dah terlebih worry dan gabra tahap gaban.....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home