Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Friday, March 14, 2008

Dah lama dah....

Dah lama tekak aku meminta untuk menikmati juadah ni.... dah puas gak aku cari yang sespises dengannya, tapi makin aku cari makin tak berjumpa. Entah aku yang tak pandai cari atau memang payah nak ketemu, aku pun tak pasti. Apa pun keinginan tekak ni memang tak nak mengalah... nak juga menjamah... kalau tak dapat banyak, dapat sebalang pun jadilah.... heheheheee mulalah tu.... tapi serius ni... aku betul-betul dalam keteringinan sesangat.... kalau ada sesapa yang buat untuk jualan harap dapat war-warkan pada aku.

Aku tetap cari TART KAMPUNG... itulah panggilan aku pada kuih ni.... lagi pun memang aku tak tahu apa sebenarnya nama dia, so aku dengan penuh bangganya memberikan nama sebagaimana yang dah termaklumkan tadi.... Ah! Terbayang-bayang pulak aku pada kuih ni.....
Yang berlambak sekarang ni adalah TART BANDAR hak jenis ni....
Yang ni aku tak nak. Memang berlambak-lambak malah member aku pun ada jual, tapi as what i say... aku tak nak.... aku tetap nak yang jenis KAMPUNG......

2 Comments:

  • At March 18, 2008 at 1:54 PM , Anonymous Anonymous said...

    klu nk tart kampung.. kenalah tunggu hari raya.. baru ada berlambak2.. tapikan hari raya baru over.. dah termengidam lagi nak makan tart kampung ke?

    -nor ash burn-

     
  • At March 18, 2008 at 2:42 PM , Blogger pu3Chempakabiru said...

    To -nor ash burn- memang tekak ni bagai terasa-rasa kuih tart kampung tu... tak leh tunggu raya... tapi tu lah memang pun susah nak jumpa..... uwaaaaaaa cedihnya..... :-( :-(

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home