Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Monday, February 18, 2008

Tarikh ini....

180208

HaPpY BiRtHdAy to YoU
HaPpY BiRtHdAy to YoU
HaPpY BiRtHdAy…. HaPpY BiRtHdAy
HaPpY BiRtHdAy to YoU


Selamat Harilahir adik…..


Satu ungkapan yang seakan terdengar-dengar bisikannya di telingaku biarpun insan-insan yang biasa membisikkan kalimah itu tidak lagi berada di sisi ku… Ah! Mama… aku rindukan kucupan kasih mu… Rindukan suapan sayang mu seperti yang sering kau lakukan dulu…. Namun mana mungkin aku akan menikmatinya tahun ini…. Papa… aku ingin sekali mendengar doa kudusmu tiapkali hadirnya tarikh ini… doa memohon agar puterimu ini sentiasa sejahtera… sentiasa tabah mengharungi dugaan dan ujian… Along.. kau kini berada berjuta kilometer dariku… Kalau tahun lalu pasti akan terlihat senyuman mengejek terbias di bibir melihat mama mengucup dahiku, kini tiada lagi. Ah! Aku terasa rindu akan gurauan dan usikanmu itu… Angah… perubahan status mu seakan membataskan kita kini. Mungkin benar, aku perlu belajar berdikari mulai dari sekarang. Apapun terima kasih justeru kasih sayangmu masih lagi utuh buat seorang adik… dan terima kasih kerana sudi membawakan hadiah dari along dan darimu sendiri yang kau letakkan di permis peribadiku. Aku cukup terharu dan menghargainya…. Tak sangka kalian masih lagi ingat kesukaan adikmu yang seorang ini. Erm…Tahun ini aku harus melakukan rutin yang biasa dilakukan oleh orang lain sendiri… namun diri ini bagai tenggelam dalam deraian airmata yang setia menemani lantas akhirnya kubiarkan diri tenggelam dalam gelombang rasa yang sukar untuk ku ungkap dalam lafaz kata-kata.

Terima kasih buat Honey… hadiah darimu sudah lama tiba ke pangkuanku. Begitu juga dengan teman-teman yang lain atas kiriman sms yang menghujani telefonku malam tadi….. terima kasih diatas ingatan kalian terhadap tarikh keramat milik ku ini……


DSana – As usual.. this is your big day… I wish Happy Birthday to you even still have a couple minute to go. Hope I’m still the first person wishing you same like a year before. May God bless you with all His Love and care….

Honey –Wish you Happy Birthday. Semoga dmurahkan rezeki.

Along – Di mana pun kita, walau sebesar mana pun jarak yang terbina, kasih sayang yang ada mendekatkan kita selalu di dalam hati. Moga ketabahan akan sentiasa bersamamu hendaknya. Selamat ulangtahun kelahiran….

Angah – Kedewasaan menjadikan kita matang dalam sebuah kehidupan. Luka dan kecewa jadikan kekuatan bukannya kelemahan untuk mengecapi bahagia. Selamat hari lahir.

Bib – Selamat hari lahir. Moga segala keberkatan bersamamu. Amin

Emil – Happy birthday to you. Moga sentiasa bahagia dan sejahtera selalu.

Yana, Nazrin and Mukhriz z – Hepi besday for my beloved Mak Chu. May god bless U always. We love U 4ever.

Hafiz – Selamat ulangtahun kelahiran. Moga tahun ini lebih membawa erti dan keberkatan dalam hidupmu.

Trisya – Happy birthday to you. Hope U happy all the time and Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.

Kak Normah - Selamat hari lahir Mira....

JN – Hapi bday! Selamat jd tua semula….

Terima kasih semua...

1 Comments:

  • At February 18, 2008 at 9:27 PM , Blogger EBRIZA AMINNUDIN said...

    Sayu aku membaca n2 hang ni. Tiba- aku teringat pada nenek aku. Aku rindu dengan dia. Rindu sangat setelah tahu apa yg terjadi. Dan yg paling terharu setiap kali hari jadi aku, dia pasti akan mendoakan aku cepat jodoh.

    hang mengundang air mata aku.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home