Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Friday, February 22, 2008

Tarikh ini lagi.....

Happy friendship Anniversary …. aku bagai seorang penanti… tiada panggilan jauh sekali sms.. aku tak tahu di mana dia… tercari dalam mencari.. bertanya dalam kancah pertanyaan yang berbagai…. bagaimaan keadaan dia…. Apa pun aku sekadar mendoakan dari kejauhan moga kesejahteraan dan kebahagiaan tetap bersama dengannya…. Aku bagai terus dihukum dan terhukum dengan kekhilafan yang bagai tiada kesudahan…. Sikap yang berubah dalam perubahan yang semakin jelas terzahir bagai menjarakkan segalanya… Mengapa…..

Erm ingin aku kongsi rasa gembira yang hadir hari ini… tapi aku berada di ambang serba salah… bukan tak boleh aku menghubungi malah rasa lewat kebelakangan ini aku yang kerap dan sering melakukan itu, cuma sejak tiadanya conversation selama seminggu ini, aku bagai bertanya pada diri… masih behargakah sebuah persahabatan ini padanya… atau aku sekadar melukut ditepi gantang menghadapkan persahabatan ini dapat dipertahankan….. Entahlah……

Apapun aku hingga ke saat ini aku tetap mengharap ada perkhabaran sentiasa aku nantikan…. Sepertimana pesanan yang masih tersemat kukuh di hati….

Insyaallah, you akan dpt kembali …… yang dulu cuma masa akan menentukan Amin.

Received Jan-09-2008
15..21.15pm


Insya-Allah.....

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home