Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Monday, February 11, 2008

Sejalur Rasa.....

Hari ini aku sampai lewat ke office. Awalnya aku rasa cam nak EL aje, tapi bila memikirkan boss aku tak ada dan assignment aku masih lagi ada yang menanti, aku gagahkan jua. As usual Doktor Kamal sekadar mampu menggelengkan kepala dengan kedegilan aku yang masih belum mampu ditawannya. Sorry doc… bukan aku sengaja… tapi ah…

Erm tiba-tiba telefon aku bergegar…. Aku belek dan spontan aku termenung… 11hb... tarikh yang mengingatkan aku pada satu peristiwa yang tak mungkin mampu ku singkirkan dari kanvas fikiran. Terimbas segalanya malah natijah itu seakan masih membelenggu segala yang aku rasakan kini…baru tersedar satu sms pagi yang dititip berada diinbox ku. Ku buka lantas ku baca sekilas kemudian mereply semula dengan satu pertanyaan yang entah kenapa terlalu mudah ku ajukan biar di hati sudah merasakan ketidakenakkannya. Namun sms ku sudah melayang menuju ke destinasinya. Tidak lama selepas itu aku terima jawapan seperti yang sudah ku duga….

Hati pasrah dan redolah…. Bukankah sudah termetri janji diantara diri dan sekeping hati….

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home