Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Wednesday, February 20, 2008

Penghargaan seorang Teman…..

Apa yang terucap bila kalian terlihat n3 seperti ini termuat di dalam weblog seorang teman… Apa aku, aku jadi speechless…. Tiada kata jauh sekali perbendaharaan nahu bahasa yang mampu ku ungkap untuk menyatakan rasa hati…. Airmata berlinang tanpa pinta…. Betapa aku terlalu menghargai usaha seorang teman walau sekadar di maya tak bersendi.



Sweetie ... tak ada apa yang boleh aku lakukan sekadar mengucapkan Selamat Hari Lahir dan semoga tabah dalam mengharungi hari-harimu yang mendatang. Walaupun lambat, tapi aku tetap ucapkannya di sini.

18 February - Tarikh keramat untuk seorang teman yang sentiasa memahami diri ini dan menyambut hari lahirnya. Semoga bergembira. Abadikan pemberian aku sebagai penghibur hatimu yang duka. Sayang hang!

Thanks honey… thanks for everything… tidak cukup dengan birthday gift yang dikirimkan, ini kau lakukan sesuatu yang tak pernah terlintas di fikiranku untuk menerimanya…. Malah kesempatan yang ada jua ku ambil untuk merakamkan ucapan terima kasih buat Trisya… hadiah darimu cantik dan akan berada dalam koleksi barang-barang yang aku sayang. Begitu juga dengan seorang client aku ni… Fathul… anda sebenarnya tak perlu lakukan hingga ke tahap ini. Ucapan yang dititpkan sudah cukup buat aku rasa terharu apatah lagi bila aku menerima Thumb Drive 4G darimu… terima kasih banyak-banyak. Buat boss ku, jambangan mawar merah yang kau berikan akan aku simpan di permis peribadiku… Thanks a lot to everybody….. aku terlalu menghargai dalam keterharuan yang tak mungkin mampu ku zahirkan dalam seungkap pengucapan……

3 Comments:

  • At February 20, 2008 at 5:36 PM , Blogger Mersik said...

    Hu huu.. pokcik dtg ni.. yihaa.. ada makan2 ke sempena besday2 oang istimewa tuu.. hik hik.

    Alah, jgn ler memalu.. biasa ler.. setiap hari jadi akan lebih indah dan bahagia kalau dikenang sama oleh sahabat handai atau teman tapi mesra..

    Pokcik pun cam nak kasi hadiah gak.. tapi kena ngeteh2 dulu.. hu huu kekekek

    Happy besday.. moga kekal ceria dan maintain awet muda hik hik

     
  • At February 23, 2008 at 8:45 PM , Blogger EBRIZA AMINNUDIN said...

    lehai .... sweetie ...

    Hang ni suka buat aku mengalir air mata terharu. Apa yang aku buat tak seberapa daripada hang menjadi sahabat aku dan sudi mendengar luahan hati aku dan sentiasa tahu bila masa aku perlukan hang di sisi.

    THANX coz sudi jadi sahabat maya yang boleh dikongsi segala2nya. Sayang Hang.

     
  • At February 26, 2008 at 7:59 AM , Anonymous Anonymous said...

    Dia memang boleh jadi segalanya, tapi tak semua orang bertuah mendapat kasih sayang dan perhatian darinya. -Emil-

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home