Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Monday, January 21, 2008

Kehilangan.....



Manalah Thumb Drive aku saat ini???? Kehilangannya macam aku kehilangan kekasih hati… malah lebih parah dari itu. Sepanjang minggu tu aku menangis… sedihnya lebih parah dari kehilangan boyfriend atau pakwe…. Memang Thumb Drive tu cukup bermakna dan amat aku sayangi….kini aku tak tahu di mana agaknya dia berada…. walaupun ramai yang cuba pujuk, tapi sedikit pun tak berkesan. Aku tetap tenggelam dengan kesedihan yang telah bermukim di penjuru hati… kesihatan ku yang tidak stabil since Friday, aku buat tak kisah walaupun aku dah jalani direct blood transfer petang Jumaat tu. Aku lebih fikirkan pasal Thumb Drive aku yang kini entah di mana… malah sehingga hari ini pun bila sesekali aku teringat, pasti airmata aku akan sendirinya mengalir…. Sukar untuk aku memberi focus pada tugasan hari ini.. Ah! Dugaan hadir lagi takala aku sedang giat mengusahakan sesuatu….. hati.. cubalah pasrah dalam redho biarpun sukar…..

Satu sahaja harapan yang masih ku pahat di dalam hati, samada Thumb Drive tu terselit di mana-mana atau sesiapa yang menjumpainya akan membuka salah satu fail yang ada di situ dan boleh menghubungi aku berpandukan phone number yang ada di situ… aku sayang sangat pada Thumb Drive tu… selain dari kesemua fail ku berada di dalam folder yang tersimpan di situ, cover thumb drive itu adalah dari Annual Dinner syarikat ku yang lalu dan Thumb Drive itu di beli oleh seseorang….

Ya Allah.. apa hikmah di sebalik semua ini……

3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home