Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Friday, December 07, 2007

Tertanya dan Bertanya……

071207 – 12.10pm

Dah setengah hari tapi aku masih lagi terpenjara dengan keperbagaian rasa…..Entah kenapa hati bertanya… “Mana ‘DIA’….” Tiada sebarang panggilan pagi seperti kebiasaan… kenapa ekk…. Kenapa kebiasaan ini sering tersasar…. Erm… Aku sekadar mampu menjadi penunggu pada sebuah panggilan, menanti berita yang aku tak pasti dan tak tahu bila kan kunjung tiba… Memang aku boleh sangat untuk call ke officenya, tapi situasi di sebelah sana tidak menyenangkan dan aku tidak mahu keadaan itu berterusan. Aku tahu ‘DIA’ bercuti semalam dan ke satu tempat yang sudah mampu melontar diriku pada kerisauan memandangkan keadaan cuaca kini yang tidak menentu. Apa pun aku cuba bawa bertenang… Hentikan apa yang mengacah fikiran…. Mengingatkan diri akan schedule yang dah diupdatenya untuk pengetahuan aku sebelum ‘DIA’ bepergian meninggalkan aku semalam. Hari ini ‘DIA’ kena siapkan tugasan sebelum meeting pada hari Isnin minggu depan. So aku just assume ‘DIA’ busy dengan apa yang harus dibereskan walaupun minda dan hati ini masih lagi membuat bantahan. It won’t take too long for him to shoot just one single SMS atau email kalaupun ‘DIA’ tak mahu call… but…. Entahlah…. Akhirnya aku akur dengan desakan hati biarpun diawalnya aku rasa cam nak biarkan sahaja keadaan ini. Jam 12.00pm aku shoot one email padanya. Sekadar bertanya di mana sebenar ‘DIA’ berada…. Aku cuma berharap dan berdoa moga tiada apa-apa yang berlaku dan segalanya berjalan sepertimana yang diharap dan dirancangnya…. AMIN…….

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home