Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Wednesday, December 26, 2007

Ia Hadir Jua.....

December 2207’- Aku sekadar ingin merakamkan ucapan “Selamat Hari Persahabatan yang ke 7 Bulan” yang dah 4 hari berlalu. Meskipun aku tidak tahu apakah kesudahan atau ke mana arah dan paksi persahabatan ini setelah berlakunya kesalahan yang aku lakukan. Namun jauh di sudut hati, aku terus menganyam buih-buih harapan moga masih ada keizinan dariNYA untuk persahabatan ini kembali mekar sebagaimana dulu. Memang tidak aku nafikan, sejak terjadinya peristiwa itu, bagai terbina satu jurang dan tembok yang kian meluas merentasi segalanya. Semua berubah dan terubah. Apa pun aku tetap cuba meredhokan diri dalam menerima apa jua yang sedang dan bakal atau akan terjadi justeru yang lebih penting buat diriku kini hanyalah kebahagiaan dan kegembiraan insan yang mungkin masih merela dan mengizinkan dirinya ku panggil KAWAN, RAKAN, TEMAN DAN SAHABAT. Aku bertuah dan bersyukur justeru dikurniakan seorang insan sebaik dirinya yang sudah terlalu banyak membantu dan berkorban untuk diriku. Terima Kasih dan “SELAMAT ULANGTAHUN HARI PERSAHABATAN YANG KE 7 BULAN – 22hb 2007’” Khusus untuk dirimu…….

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home