Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Friday, November 23, 2007

Tetiba......

Kenapalah dengan aku hari ni… tak pasal-pasal tekak aku ni meminta sesuatu……Erm tak tahu bila pulak minda dan keinginan aku bergabung dan berkompromi untuk menikmati ROTI CANAI sebagai breakfast pada pagi ini…. Ah! Gawat….. tapi kalau ikut perhitungan aku… campur, darap, tolak dan bahagi…. rasanya dah lama gak aku tak menjamah juadah ni…. Lebih kurang dah 3 bulan…. Sejak pindah ke office baru, not even one aku keluar breakfast…. either aku bawa bekal sendiri ataupun aku makan biskut yang memang ada sebagai STOK dalam simpanan tak kira bila-bila aje aku perlukan + Jus Ribena aku lah…… tak pun aku tega berlapar, tak kiralah untuk pagi atau pun sampai ke tengahari…. Tapi hari ini……. Mana aku nak cari… kat area office aku ni memanglah banyak kedai mamak dan dah sah-sah ROTI CANAI keinginan selera aku pagi ini sudah pasti menjadi menu utama… tapi aku nak pegi dengan sapa…. Sapa yang sudi memfollow dan merangkap peneman aku… Ah! Kalaulah kala ini Trisya ada…. dah sah-sah aku akan seret minah tu untuk temankan aku… tentu dia tak rela biarkan aku lapar setelah aku gunakan ayat pujuk powerrangers aku padanya… tapi tak mungkin.. sebab dia tak ada kat office untuk entah sampai bila…. Waaaaaaaa Trisya…. Kenapa hari ni aku teringin sangat nak makan ROTI CANAI…….. :-( :-( :-(

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home