Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Tuesday, November 27, 2007

Janji Manismu…...

Ehem cam tajuk lagu Aisyah pulak kan… 'hati membeku mendengarkan kata janji manismu… Ku lambung angan-angan, belaian kasih sayang suci dari mu… Oh kejamnya…' Cewah!!!! Ada-ada je lah minah sorang ni… Ha! Tu dah tak ada keje la tu.. tak pun mesti dah boring tahap cipanbara…. web link dah update semua????…. Sat ni hingaq pulak manager bila assignment tak siap…. Tadinya aku dok called clients pasal renewal untuk subscription. Tak la banyak sangat… tu pun called untuk followup on payment. Tanya status cheque samada still in process atau dah siap. Kalau dah siap, buleh lah aku perambat despatch pi amik. Tapi kan la ni sebenaqnya aku saja FREE kan LINE aku untuk sumbody. Nak tahu kenapa… kerana ada orang tu janji akan call aku sebelum melangkah ke bilik interview…. Aku sedar interview ni penting bagi dia…. So aku just nak wish dia BEST OF LUCK for that…. sekadar nak berkongsi apa yang dia rasa yang dah sah-sah aku tak tahu sebab ianya bukanlah sesuatu yang boleh dipandang dengan penglihatan mata, jauh sekali melalui sentuhan. Semuanya tu berada di dalam.

Kini jam di pergelangan tanganku sudah melewati waktu. Aku difahamkan interview tu akan berlangsung sekitar jam 04.00 petang…. Sekarang dah 04.10… that mean 10 minit sudah berlalu. Tentu dia kini sudah berada di tempat yang sepatutnya…. Macamana lah agaknya dia… harap tak lah gabra.. sat ni lain yang disoal lain pulak yang dia jawab… Apa pun aku tetap iringkan doa moga allah permudahkan segalanya buat dia. Dapat menjawab segala yang ditanya atau disoal berkaitan dengan scope jawatan yang dipohonnya malah aku tumpang gembira andai dia berjaya memperolehi salah satu dari yang dipinta meski mungkin aku bakal jadi orang terakhir yang tahu…. Isy awat apa ni… cam merajuk je… Well merajuk ke aku… hampehkelapa.com je nak merajuk dengan dia… bukannya dia ada skill nak memujuk… menyakat lagi ada…. so baik simpan je rajuk sayang yang dah mula mengacah tu… tak ada faedahnya untuk waktu ni dan waktu-waktu yang akan datang…. hehehehehee…. Apa pun dari sudut hati yang paling dalam, aku wish dan doakan All D' BEST AND GOOD LUCK buat dirinya……

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home