Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Friday, November 23, 2007

Erm... JANJI KE?????

Kalau tak silap pendengaran aku semalam, ada orang tu kata nak LUNCH ngan aku hari ni... Penuh keselambaan mengatur PLAN agar aku pi 'Window Shopping' sementara dirinya melunaskan tanggungjawab di Hari Jumaat penuh barakah ini. Tapi tadi masa called beritahu meeting baru selesai tak pulak terungkap pada bicara pasal PLAN yang diatur atau dirancang tanpa sengaja semalam... Erm TERLUPA.... TERFORGET... TAK INGAT.... ATAU IANYA BUKAN SATU DEAL@JANJI YANG PERLU DITUNAIKAN.... Entah.... apapun aku masih lagi kat sini... kat meja aku menahan rasa lapar yang dah mula melancarkan serangan.... Tapi kan... sebenarnya aku punya pilihan yang boleh memudahkan keadaan... Samada lupakan apa yang Terplan dan Diplan semalam dan pergi MAKAN SORANG-SORANG atau tetap tega kat sini dan membiarkan serangan molton lapar terus meledak.... Apa yang aku pilih dan jadi pilihan aku?????????? Petang ni.... dah sure-sure dan Sah-Sah PERTEMUAN tak mungkin dan tak akan dapat dilakukan..... Entahlah.......

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home