Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Friday, November 23, 2007

Aku ke Ni.... :-( :-(

Aduh! Boring yang aku rasa dah tiba ke tahap maxsimum…. Apa yang aku buat dah tak betul…. Walaupun simple, tapi tah… aku benar-benar dah tak boleh nak focus…. Kenapalah aku jadi cam nie…. Perasaan ku benar-benar dah kucar kacir…. Resah, sedih dan sayu bertamu tanpa ku pinta membuatkan aku terpaksa berulang alik ke washroom… untuk apa…. Untuk menyembunyikan deraian krital jernih yang dah dua tiga kali berserak di pipiku…. Kenapa ni…. Pagi tadi okey je…. Ni dah petang aku jadi camni pulak. Tadi pun dah ada yang menghulurkan tisu padaku… mungkin terperasan atau ternampak serakan krital jernih kat pipi aku kot… Isy… aku cukup tak gemar situasi canggini…. Aku tak nak jadi cenggeng…. Kenapa aku tak boleh nak kawal diri jauh sekali perasaan ku…. Teringat kata-kata seseorang pada hari Selasa yang lalu….”I think your should learn how to control yourself… your emosional and your feeling….“ Malunya ku ditegur camtu… agaknya orang tu pun dah bosan dengan mood aku yang tak menentu… berubah tak tentu masa….. Ah! Petanda apa agaknya… Nak MATI ke….. kata orang kalau kita nak MATI, berbagai rasa yang akan kita alami, tapi ialah, kita tak pernah tahu yang tu petanda nak MATI.... Rasanya waktu ni aku perlukan teman… tapi aku tahu, masing-masing punya tanggungjawab dan tugasan yang teramanah yang perlu diberi tumpuan dan dibereskan…. Mana mungkin dalam kesibukan itu dapat diluangkan waktu untuk aku…. Ah…!!! Kenapa aku jadi camnie….. Ya Allah… kenapa dengan aku ni :-( :-(

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home