Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Tuesday, August 21, 2007

Satu Tarikh

Aku tak pasti samada dia ingat atau tidak…. Tapi pada aku tarikh ni cukup istimewa… punya sentimental value yang tersendiri yang sukar untuk aku terangkan. Maybe orang lain anggap ianya tak ubah seperti tarikh-tarikh biasa yang dok ada kat dalam calendar kan, tapi berbeda dengan aku.

Esok… 22hb… secara amnya memang tak punya kelainan kalau nak di lihat dari sudut logic sebab rasanya tak adapun peristiwa besar yang berlaku pada tarikh tersebut untuk kita semua ingati, cuma pada aku aje….. Nak tahu apa yang special sangat tarikh tu pada aku… Ha! La ni cheq nak gebang…..

Sebelum tu, aku nak ucapkan HaPpY fRiEnDsHiP A’vErSaRy yang ke… Heheheheehe berapa ekk…. Erm biarlah 'orang' tu kira sendiri itupun kalaulah dia ingat seperti mana aku ingat… Actually esok sebenarnya adalah ulangtahun persahabatan aku dengan seseorang… 22hb yang mengubah segalanya…. Biarpun sebelum ni mamang aku teramat sedar akan kewujudan makhluk ni, tapi entah kenapa kami sekadar berhubung atas urusan kerja sahaja, dengan kata lain komunikasi yang berlangsung lebih bercorak dan bersifat formal…. hinggalah tiba pada tarikh yang aku dah maklumkan sebelum ni. Memang baru sangat lagi usia persahabatan kami…. belum pun cecah setahun, tapi dah memang tabiat aku canggini. Sesuatu tarikh yang punya memory disebaliknya pasti akan tersemat kukuh di dalam minda aku hingga pernah gak member aku komen akan sikap aku yang satu ni. ‘Fanatik dengan memori disebalik tarikh….’ Apa pun aku tak kisah dan tak peduli dengan apa yang orang nak cakap. Asalkan aku tak ganggu kedamaian dan ketenangan yang mereka miliki, so mereka pun tak boleh nak halang apa yang aku lakukan.

Maknanya… erm tak ada maknanya coz’ waktu N3 ni aku pastekan ke dalam istana maya, dia masih lagi berada di Bumi di Bawah Bayu… masih lagi dengan tugasan yang insyaAllah akan selesai dan akan Fly balik semula ke sini petang nanti. Moga perjalanannya akan dipermudahkan dan tiba dengan selamatnya. Amin……

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home