Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Thursday, August 09, 2007

Nasi Briyani.......

Dalam sibuk-sibuk mengadap kerja, mood mengacah..... pukul 11.30 pagi aku dah rasa keboringan.... kalau ikutkan hati, mau aje aku selamba amik halfday hari ni.... tah... pelik gak, nape lah boleh jadi canggitu.. walhal aku baru ke balik kerja pada minggu ni... dan kerja pulak memang sah-sah banyak.... mana nak buat spring cleaning untuk proses perpindahan yang satu pun belum aku buat... barang-barang personal pun bersepah tak berkemas lagi.... nak contact clients... nak buat scanning.. dan perbagai lagi tugasan yang rasanya memang tak tersenarai.... itu belum masuk bab promote untuk Annual Even syarikat pada setiap tahun. Apa lagi kalau bukan BUDGET SEMINAR pada awal September nanti... beberapa hari selepas Pak Lah membuat pengumuman baget 2008. Maknanya samalah seperti tahun-tahun yang lalu, pada tarikh pengumuman budget tu nanti, aku akan berkampung lah di office. Tahun lepas aku balik jam 12.00 tengahmalam... than esoknya kena datang semula ke office untuk program Brainstorming. Aduh Saliha bagai dah terbayang je suasana tika itu.

Dalam pada aku layan busy dan boring, sempat gak aku berutus kata tanpa bicara dengan orang di sebelah sana..... Well! Macam berkongsi rasa pulak.... mungkin satu kebetulan orang sana pun tengah layazn boring.... dan pagi tadi terlajak tido gara-gara phone yang disilent modekan... tu lah sapa suruh..... patut pun aku called tak berjawab... sms tak direply.. rupanya sedang enak di ulit mimpi.... hisy.... buat aku risau bin bimbang je..... Ingatkan pasal insident rajuk di luar pengakuan..... Entah macamana kami bersetuju untuk lunch sama. Katanya last for this week... erm next week sure lain story lah tu..... Ke mana destinasi... erm nak makan apa ek... akhirnya kami sepakat untuk makan 'Nasi Briyani' dan teringat pulak destinasi yang pernah aku kunjungi satu ketika dulu.... Kampung Baru dan kat situ memang ada satu gerai yang menyajikan masakan dari Johor... cuma hari ini tak ada lah Briyani Gam yang popular tu sebab dish tersebut hanya disediakan pada hari-hari tertentu sahaja.... Jadi inilah santapan Lunch aku untuk minggu terakhir bersama dengan orang kat sana..... ;-) yang memang suka pun ngular waktu lunch....


Nasi Briyani - Gerai berlokasi di Kampung Baru....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home