Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Thursday, July 12, 2007

PiZzA ohhh pIzZa.....

Patutnya hari ini aku raikan besday member aku sambil menikmati PIZZA... walaupun dia tak nak, tapi aku dah plan tetap akan seret dia ke Pizza Huts di The Mall... malangnya hari ini dia pulak tanpa memberitahu aku telah meloloskan diri bercuti. Sebenarnya dari semalam lagi aku rasa teringin sangat nak makan Pizza... kalau ajak along dan family, sure tak di layan coz they all ni anti PIZZA..... so sudah tentu-tentu tak akan tercapai apa yang aku inginkan..... Semalam masa aku sembang dengan Iman, aku sempat mention akan keinginan aku tu dan this morning pun aku dah habaq dan secara tak sengaja aku antar email ajak dia temankan aku lunch kat Pizza.... Malangnya tiba-tiba keinginan ku bagaikan terpancung di pertengahan jalan bila mana dia membalas kembali email yang ku kirim... "Nak lunch sama no problem, tapi boleh tak ubah pi tempat lain sebab malam ni Iman nak dah janji nak dinner kat Pizza... so tak kan lah lunch pizza, dinner pun pizza..... nanti kembung pulak perut yang dah secondhand ni.... " aduh! entah kenapa tiba-tiba hati ku bagai diramas-ramas.... padan muka... ajak lagi.... walaupun hakikatnya bukanlah hanya pizza sahaja yang menjadi hidangan di restoran itu.... dia tetap boleh makan dish yang lain, tapi iyerlah... tak kan aku nak paksa gak dia temankan dan turut apa yang aku inginkan.....


Kenapalah hanya kerana sepotong PIZZA aku jadi macam ni.... tah lah.. apa pun hingga ke saat ni aku masih belum menjamah sebarang makanan selain dari air suam yang entah sudah berapa banyak aku teguk.....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home