Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Friday, July 13, 2007

Menghitung waktu... ahakzsssss

Semua member-member sudah mula menghitung gerak tari jam. Raut wajah sudah jelas menunjukkan rasa tidak sabar untuk ke destinasi... mana lagi kalau bukan KLCC Convention Centre..... Aku yang sememangnya sudah kurang mood kerja untuk hari ini asyik mengelat aje... tadi aku pegi jumpa Molly berkenaan dengan new Executive Director yang bakal hadir minggu depan. Banyak pulak yang dia nak aku handle... macamlah aku ni secretary yang diiktiraf.... aku buat bodoh je dengar dia beri arahan.... ID tag, parking pass, business card, workstation, notebook and briefings untuk systems pun aku gak kena arrange.. tu belum masuk dia punya induction course.... Chis.. punah plan aku nak buat jajal... ingatkan nak MC je sebab dah lama aku tak ngorat doktor kat klinik office aku tu..... Boss pun macam faham je... so tak banyak assingment yang dipintanya dari aku, cuma tugasan aku untuk Worldwide Tax Summary masih menimbun.... aduh bilalah nak selesai.... boring dah aku tengok figure yang sudah sekian kali meloyakan mata dan tekak ku....

Tadi aku bagaikan berada dalam proses tawar menawar dengan hati dan emosi yang terusik dan diusik sebentar tadi..... tapi kini rasanya dah mula okey sikit demi sedikit kot sebab aku dah mampu tersenyum... walaupun tak lah selebar mana sebab aku memang tak reti nak senyum sangat-sangat yang akhirnya pasti akan membuahkan tawa di penghujungnya. Erm pujukan ke... boleh ke panggil pujukan..... apa-apa ajelah yang sewaktu dengannya tapi rasanya lebih layak kalau aku ungkapkan sebagai penjelasan bin penerangan... Ya... kealpaan yang tidak disengajakan yang membuahkan kerisauan akan status yang dialami adalah punca hati dan emosi ku terusik dan diusik..... hai.... PU3... susah canggini kalau hang asyik pulun ghisau bin bimbang..... Namun apa yang mengocak emosiku berasas justeru aku tak mahu dirinya dilabel dengan sebarang label yang kurang enak yang sudah pasti tak pernah diiktiraf oleh Sirim... bagi aku biarlah orang-orang disekelilingnya menyedari akan kesilapan mereka yang tidak melihat akan kelebihan dan kesungguhan dirinya dalam meningkatkan prestasi tugasan... memikul permasalahan orang lain dan tak berkira untuk sama-sama mencari formula ke arah penyelesaian... So salahkah kalau aku risau akan diri seorang TEMAN...... erm tah lah.... tapi sekarang ini aku rasa agak relax sikit. Tak lagi macam tadi setelah kami berjeda di telefon.... sedikit sebanyak kata-katanya menyejukkan hati aku yang berbara emosi... Isy... The Brutal Princess boleh emo... memalukan betul, apa pun memang aku tak nafikan lately ni aku menjadi insan yang mudah sensitif... Apakah petanda untuk aku terkurung lagi di wad hospital Tawakkal... OOOooohhhh Tidakkkkkkk aku tak nak lagi rasa semua tu..... Malam ni aku dah plan nak pakai baju yang kak long bagi kat aku... [aku dah pakai masa aku keluar last week :-)] warna pink dengan tudung pink... walaupun tema untuk dinner malam ni adalah MERAH, HITAM dan PUTIH... tapi peduli apa aku, takkan depa nak halau aku lagi pun slack yang member aku paksa pakai dah warna hitam... at lease one of that colour masih lagi tersalut di tubuhku...... Hai camne lah rupa aku malam ni.... korang nak tahu.. TUNGGUUUUUUUUUUUUU :-) ;-)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home