Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Friday, July 13, 2007

Malam Ini....

Erm hari ni mood kerja cam kureng je… sebenarnya ada dua sebab. Pertama sebab aku masih belum lontarkan apa yang berlaku malam semalam… panggilan dari Roy… bukan sebab dia minta tolong, tapi persoalan yang dibawanya pada pengakhir perbualan kami seakan berlegar-legar dalam minda. Ahhhh alangkah bestnya kalau aku dapat humbankan semua tu dalam lori Alam Flora supaya diangkut ke tempat pelupusan. So aku tak perlu lagi berhadapan dengan situasi sebegini. Royyyyyyyy ko memang tau….. sewenangnnya merampas damai dan tenang hati ku. Kalau ada akta yang membolehkan aku mengemukan saman, sure dah aku hantar pada ko. Malangnya hingga kini, tak ada….

Kedua sebab malam ni ada KSP Dinner untuk office aku di KLCC Convention Centre… so member2 semua dah teruja memperkatakan tentangnya. Costume apa nak pakai dan yang sewaktu dengannya. Aku pulak macamana… erm camne ekk…. boleh ke aku ketepikan semua yang aku rasa untuk mengenjoykan diri malam ni… rasanya kan… YESSSS I will… lagi pun aku dah penat dan letih…. Tugasan yang banyak terkadang mengambil waktu yang seharusnya ku peruntukkan untuk diriku sendiri. Member pun dah sound tadi… Kerja tak akan habis sampai bila-bila. Bila aku fikir dan renungkan kata-katanya, aku temui kebenaran. YES…. Rasanya sudah banyak waktu milik peribadi yang ku korbankan untuk memenuhi tuntutan tugasan dan biarlah malam ini aku beri kegembiraan untuk jiwa dan hatiku…. Mana tahu kot-kot aku perolehi ilham dalam menyelesaikan apa yang masih tertunggak dan tak selesai… Betul kan… So… lunch nanti member dah promise dan temankan aku untuk last minute shopping… Erm aku ni memang cerewet.. so sure tak dan 1 hour untuk aku pilih yang benar-benar memuaskan hati. But aku dah putuskan.. if worst come to worst… aku just grap apa sahaja yang member aku cadangkan dan aku tahu cadangannya selalu boleh lah diterima pakai oleh akalku biarpun bukan 100%. Erm tak sabar tunggu malam ni sebab…..

LET'S HAVE PARTY TONIGHT......

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home