Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Friday, February 16, 2007

So... touching.....

Erm semalam aku balik rumah agak lewat... dah tu terpaksa pulak mencelah dalam hujan yang masih tidak tega untuk berhenti. Maka disebabkan aku rasa cam aku ni water proof, so dengan selamba kodoknya aku jalan hingga ke tempat aku letak kereta. Sampai rumah, aku dah rasa semacam. Sebenarnya memang dari dulu aku alah dengan hujan. Teringat masa sekolah, papa akan tunggu aku kat tepi jalan setiap kali hujan, tak kiralah hujan renyai-renyai atau lebat. Memang aku perlu diselamatkan kalau tidak jawabnya padahlah menanti. So semalam, aku cepat-cepat mandi dan basahkan rambutku. Usai segalanya, aku lihat ada satu bungkusan kat atas katil aku.... belek punya belek... dari Penang. Erm... [sambil aku usap dagu yang rasanya tak ditumbuhi sebarang janggut] dari sapa ekk.... tiba-tiba... OOooohhhhhh sambil tersenyum ala-ala Mr Bean bila tersedar akan sesuatu.... pantas aje aku koyakkan pembalutnya... macam budak-budak... isy... tak malu.... sabarlah sikit... ahhhhh peduli apa aku.... brown papar berjaya aku rabakkan tanpa belas.... tapi mataku terancap pada satu lagi pembalut yang kali ini cantik.... berhati-hati aku membukanya sebab salah satu kegemaranku memang suka himpun pembalut yang membungkus hadiah yang ku terima. Penuh gaya sopan santun ala perempuan melayu terakhir aku melaksanakan tugas itu. Bila selesai.... mata ku membuntang melihat isi yang termuntah. Sebuah handbeg yang memang SWEET sangat lebih-lebih lagi kalau aku yang gunakan.. ahaks.. dah mula perasan yang tak perlukan modal dan bayaran.. hehehhhhehe.... berlabuci warna biru..... ahaksssss macam datin-datin pulak aku rasa.... ada kad yang disertakan... dan bila aku buka kad tu terjatuh sesuatu..... dalam uncang kain organza, terdapat seutas rantai tangan yang cukup cantik..... bentuk tapak sulaiman [ i guest] berwarna puple... aduh terkedu aku.... tak kusangka akan menerima sesuatu yang buat aku terus hilang perbendaharaan kata..... malah kata-kata pada kad itu cukup menyentuh hati keperempuaanku yang terkadang tepu dan beku....

For my lobely honeybanny EBRIZA sayang.... thanks you so much... titipanmu amat ku hargai malah hari ini gelang mu itu ku gayakan ke pejabat dan akan terus selamanya bersamaku. Tidak ku duga seusia perkenalan yang masih muda ini, aku dikejutkan dengan hadiah yang buat aku tersenyum dan terharu. Tiada kata yang mampu ku zahirkan bagi menggambarkan apa yang ku rasa. Terima kasih sekali lagi..... ko tunggu pulak giliran ko...... akan aku pastikan ko juga akan terkezut kodok macam yang terjadi pada kodok-kodok seantero malaya... ahaks...... apa pun perkenalan yang terjalin sebenarnya merupakan satu hadiah hari lahir buat ku lantaran kesudian mu menerima diriku yang jauh kureng glammm dari ko yang dah punya nama sejak dilahirkan lagi.... ahhahahaahhahaha

Tak ketinggalan aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih.... arigatogozaimas pada kekandaku Nur Raina @ bungasakti nagasari atas kiriman seangkatan koalabear.... Thanks kanda... thanks so much.... kini koalabear pun jadi penghias di tempat peraduanku.... tiapkali pandang koalabear, seakan terpandang senyuman manis mu itu.... moga dirimu sentiasa diberkati dan murah rezeki di bumi orang...... dan SELAMAT MENYAMBUT ULANGTAHUN HARI KELAHIRAN MU...... kita berkongsi tarikh walaupun berlainan tahun, hari dan waktu.........

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home