Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Monday, February 26, 2007

Meriahkan dunia mu dan dunia semua….

Aku sebenarnya blur dengan benda alah ni… permaianan apa sebenarnya ni dan siapakah yang bertanggungjawab memperkenalkan permainan yang entah dari mana asal keturunannya. Tapi bila aku tengok dan teliti, well, not bad… boleh tahan gak, objektifnya mengikut permahaman masing-masing. Apa pun mungkin dari sini, kita boleh lah kenal sikit dengan kawan-kawan yang kita kenal walaupun kita tak tahu sejauhmana kejujuran dan ketulusan dari apa yang mereka tulis. Apa pun tak kisah lah kan.

Key, korang nak tahu apa yang paling aku tak suka tapi terkadang tu terbuat gak…. So… jom follow apa yang aku tulis di bawah ni. Key.. just check it out…. Ahaksz…..:


1 – Aku tak reti nak expressikan rasa marah aku pada orang. Selalunya aku diam dan cuba abaikan sedaya yang aku mampu walaupun aku tak nafikan perasaanku kerap rasa sakit bila hati tercalar. Agaknya kalau dada aku ni transparent, mesti boleh lihat calar-calar yang dah berbagai paten. Silap haribulan boleh kalah paten batik yang dok berlambak jual di Nur Alfa Batik sekarang ni. Ahaks…..

2 – Aku lupa dunia bila dapat buku… dari kulit ke kulit akan aku belek dan baca. Sampai boleh lupa tido andai kena dengan plot dan garapan ceritanya sebab rasa teruja nak tahu apa endingnya. Kesan daripada itu, sekarang ni tahap kerabunan aku dah makin tinggi….. hehehehhe padan muka aku……malah aku juga suka sangat menulis dan pantang jumpa kertas. Pasti ada saja yang akan aku tulis.

3 – Peminat setia citer cartoon animasi especially dari Jepun, malah aku ada koleksi tersendiri yang dikirimkan oleh kawan aku yang ada di Jepun. Sekarang aku tengah layanszzzz citer Prince of Teniss…. Aduh sikap selamba baboon si Ryoma tu buat aku suka bangat sama dia

4 – Sikap pemalu dan penakut ku begitu menebal bila bertemu dengan orang walaupun aku boleh jadi semesra-mesra alam sebelum bertentang mata. Aku akan jadi pendiam dan terus bisu kalau orang yang aku jumpa tu tak try buka kunci pada mulut dan sikap aku.

5 – Gelaran Princess in a family yang aku sandang membuatkan aku lemas dengan segala penjagaan rapi. Uhuuuuuu tak best langsung……

6 – Payah untuk kawan, teman dan rakan yang aku kenal menjadi SAHABAT buat diriku, sebab syaratnya agak ketat. Namun sekali insan itu aku iktiraf sebagai SAHABAT, ianya akan bermakna selamanya. Biasanya aku lebih suka jadi pendengar dan penasihat pada orang lain dari mereka mendengar dan menasihat pada permasalahan yang aku hadapi. Erm tu kira hipokrasi ke…. tapi rasanya tak.. cuma berhatikrasi jer kot… Eh! Istilan apa tu… ahahahhahahhahaha. Suka-suka hati aku je cipta istilah….. ahaks……

So selepas aku di “TAG” tanpa keizinan, sukacita aku maklumkan bahawa insan-insan di bawah ini bakal memperdengarkan atau mendedahkan rahsia rasmi diri mereka yang punyai perangai pelik tapi benar untuk diketahui oleh teman-teman seantaro blog yang mungkin masuk ke blog mereka. So jangan malu-malu. Bersama lafaz SILAKAN MENULIS, aku umumkan diantara 6 orang-orang bertuah yang telah ku pilih. Mereka adalah… jeng… jeng.. jeng…..

Pertama – Ebriza my honeybanny
Kedua – Kangaq the sempoi guy
Ketiga – Kak Lilyhaslina the great novelist
Keempat – Am the lovely Earth
kelima – elhakim the Headstone man

keenam – leeds the sporting gurl

Rules & Regulations:Each player of this game starts out by giving 6 weird things about themselves. People who get tagged need to write in a blog of their own 6 weird things as well as state the rules clearly. In the end, you need to choose 6 people to be tagged and list their names. After you do that, leave them each a comment letting them know you tagged them and to read your blog!

7 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home