Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Wednesday, January 17, 2007

Catatan 070111



Aku suka sangat merayau ke blog orang lain.. melihat dan membaca. Banyak sangat yang aku lihat. Bila balik ke blog yang ku panggil ISTANA KACA ini, aku rasa banyak kekurangan. Dari segi N3, erm terkadang agak berinformasi tapi mungkin lebih ketara kalau aku katakan ada yang beremosi.... Kenapa ekk... kenapa aku pastekan N3 sebegitu di Istana Kaca ini.... mungkin aku dah dapat berbagai label dari sesiapa yang tak kenal aku, atau kenal tapi tak faham atau faham tapi tak keseluruhan....

Aku suka bangat lagu Gurindam Jiwa. Semalam waktu aku pi kat Umah si Dear Una Carl, ada lagu selasih ku sayang... eh betul ke tajuknya canggitu... kalau salah aku mohon ampun ya mas Una, tapi pagi ni aku disajikan dengan lagu yang aku suka.... menyentuh terus ke sanubari.. Una, kalau ko sudi, tolonglah ajar aku cam ne nak letak kat Istana Kaca aku ni ekk.. itu pun kalau sudilah. Nak anta guna email aku kureng setuju sebab lately ni aku memang jarang sesangat check personal email aku. Mesti dah bertimbun menimbun..... padan ngan muka aku.

Hari tu pokcik mersik ajar aku camne nak letak link kawan-kawan, tapi sampai ke hari ni aku masih lagi gagal nak buat... isy.... lekeh bangat aku ni, tapi sebenarnya bukan lekeh... cuma aku kurang pandai dan biasanya kalau dalam bab-bab yang memang aku tak reti ni, aku lebih suka buat bukan dalam keadaan tergopoh gapah, maksudnya dalam keadaan aku yang masih enggage dengan segala assignment kerja yang menanti. Maknanya... tak ada maknanya sebab aku masih tak berjaya. Ada sekali tu aku try... tapi hasilnya buat aku gelak sendiri. Jadi kalau aku dah gelak, apa lagi orang lain.. lagi lah berguling-guling jadinya. So aku delete semula. Tapi aku tetap berazam one day aku akan letak juga link kengkawan maya aku kat Istana kaca aku ni.

6 Comments:

  • At January 17, 2007 at 1:01 PM , Blogger karl Firdaus said...

    Salam Pu3...

    ok aku dah copykan kau, sekarang apa yang kau perlu buat kau masuk kat sign in.Lepas sign in. Pastu kau masuk kat customise, kat sini kau boleh nampak macam2. Salah satu antaranya ialah edit HTML. DiEdit HTML kau akan nampak kotak tu. Kau scroll ke bawah sekali. Benda yang aku hantar kau kat bawah nih kau paste aje kat situ. Pastu jangan lupa klik save Template. Tunggu sebentar, lepas tu kau klik view blog. Dah siap pun. Kau faham tak ?? Hee HEe ... Good Luck..........

    eeikkk

    Sekarang aku tak dibenarkan paste pulak... macam mana nih...........

    mana aku nak tampal ?

     
  • At January 17, 2007 at 7:55 PM , Blogger Elhakim said...

    ~yau...eow..eow..

    phewwwit..!

    heh..heh.he..

     
  • At January 17, 2007 at 8:27 PM , Blogger Unknown said...

    Ehem... salam adindaku pu3. Tu gambar adinda ke? Ermm... tak leh panggil the Brutal Princess ler nih... tak nampak brutal pun... sekali pandang nampak cam Datuk CT je... huhu. Patutlah elhakim dah mengong sikit.. huhu.. jangan marah elhakim. Betul, kan?

     
  • At January 18, 2007 at 12:52 PM , Blogger Mersik said...

    Uii pu3 kalau tak nak buat tergopoh gapah nanti jadi terlupa2an gitu..

    kadang2 peluang datang hanya sekali..

    ( Yg suka merebut peluang walau yg tak dtg sekalipun..hik hik )

     
  • At January 18, 2007 at 9:13 PM , Blogger Elhakim said...

    nur aina,
    datuk CT?
    tidak silap aku, CT pernah katakan bahawa datuknya telah lama meninggal

    heh..heh.he.

     
  • At January 19, 2007 at 7:55 AM , Blogger pu3Chempakabiru said...

    hahahahhaha apa lah yang korang nak gaduh.. erm jangan fikir aku nak promotekan gambar yang ada kat situ ekk.... lagi pun tu bukan aku... aku tak cantik canggitu...jauh sekali ayu... dan jangan pulak kata aku saja nak cari publisiti dengan letak gambar canggitu seolah2 harap orang yang datang kat umah aku ni tertarik melihat kononnya aku yang menarik.... tak... tak... tak ada niat walau sebesar zarah sebab aku tahu aku ni sekadar insan kerdil penuh kedhaifan dan kekurangan.... mana kan sama dengan gambar tu... tak pe lah.. nanti aku deletelah gambar tu..kang ada pulak yang ingat aku perasan yang tentunya tak perlukan bayaran...... padan muka aku.....

    Pst... kanda raina... cam Siti ke... isy tak adalah... Siti tu lagi cantik, ayu, jelita.... pendek kata [panjang tak pulak berkata-kata]Siti tu punya full package, kalau tidak mana mungking Datuk K sanggup.. hehehhehehe jajalnya aku pepagi Jumaat ni... :) :)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home