Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Tuesday, November 28, 2006

Garapan Jemari.....

Dalam dok-dok sambil buat keja, minda aku memandai lak pi merayau… dah tu menjenguk je Ilham ni datang untuk bertandang. Sebenarnya aku ni kalau wat keje cukup suka layan lagu yang aku dah sedia penjarakan kat dalam Istana kaca aku ni. Barulah okey layan keja, kalau tak mata ni mesti nampak bantal melambai-lambai, siap ngan tilam sekali… alahai…. Sambil-sambil layan lagu, tangan ni pulak memang gatal, tak gheti dok diam… ada je yang nak dibuatnya…… tah apa-apa tah yang dia nak taip, nak garap, tapi sebab memang boring pun ngan assignment yang aku dapat hari ni; maka aku pun berdiplomasi skitlah ngan jemari aku ni. Bagi change kat dia, kalau tak takut lak mogok langsung esok-esok dia tak mahu menaip dan menggarap lagi. Ha sapa yang susah… The Brutal Princess gak yang susah… jadi ni la hasilnya..hehehehhehheh

Aku tak mengerti
Apa yang ku rasa
Rindu yang tak pernah
Begitu hebatnya
Aku mencintaimu
Lebih dari yang kau tahu
Meski kau takkan pernah tahu


Mestinya kau cari pengganti diriku saja
Karena kita sudah tak saling bicara
Pastikan cerita tentang cinta yang telah lalu
Hanya ada dalam ingatan hatimu


Jujurlah padaku bila kau tak lagi cinta
Tinggalkan aku
Bila tak mungkin bersama
Jauhi diriku
lupakanlah aku Selamanya


Mungkin nanti kau jua merasakan
Berdepan dengan kata menyesakkan
Takkan tugumu kebal
Tiada pertimbangan


Bila kita mencintai yang lain
Mungkinkah hati ini akan tegar
Sebisa mungkin tak akan pernah
Sayang ku akan hilang


Aku memang suka pada dirimu
Namun aku ada yang punya
Lebih baik kita berteman
Kita berteman saja Teman tapi mesra


Maafkan daku
Kekasih hati cinta kita berakhir
Maafkan dakuKerna ku memungkirinya

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home