Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Monday, November 13, 2006

Big Boss oooohhhh Big Boss

Aduh saliha... geram betul aku ngan big boss aku yang sorang ni... kalau lah aku ada power cam poweranges tu dah lama aku ikat dia..... penat-penat aku arrangekan lunch appointment dia, last minute dia tak turn-up.... nasib baik ada boss lain yang boleh back up... tak pasal-pasal aku kena tempias dari manager aku... marah tak bertempat, cam la aku ni dok ngekor je big boss aku tu mana dia pegi. Pagi lagi aku dah remain secretary dia pasal lunch appointment hari ni sampaikan meeting kul 02.00pm pun dia tak leh nak attend, kunun takut tak sempat sebab dek lunch appointment tu... cewah..... alasan..... cheesburger betul.... at last jangan kata lunch appointment, meeting kul 03.00pm pun dia tak ada... jan kata batang idung dia, bayang pun ghaib terus.... sakitnya pala aku ngan kerenah big boss aku yang sorang ni.....

3 Comments:

  • At November 15, 2006 at 3:36 AM , Blogger Unknown said...

    Lain kali, ikat dia kat pokok pelam yang ada kerengga tu. Biar dia teringat kisah zaman silam dia. Baru dia tau kot nak dengar kata sikit. Hu hu... Akak pernah jadi personal assistant selama tujuh tahun. Memang makan hati berulam jantung beb oiii... nasib baik boss hensem... hu hu...

     
  • At November 16, 2006 at 5:50 PM , Blogger Mersik said...

    Alaa pu3 , susah2 ajak jek oang yg sudi..err cam pokcik nih ke hik hik. Gerenti habis..hik hik kasi licin hik hik..laa haii

     
  • At November 20, 2006 at 7:50 AM , Blogger pu3Chempakabiru said...

    nak licin apa nye pokcik ooiiii meeting le... bukannya makan.... tapi nak wat camne kan, dah dia ghaib. Tak perasan pulak sejak bila dia blajar ilmu haliamunan ni....
    Tul tu kak raina, bukan sekadar makan hati berulam jantung, makan segalanya... kena marah, kena tembak dan macam2 lagi.... bukan sekadar dengan big boss punya perangai, tapi segala manager pun canggitu... hai bila orang berpangkat, terkadang depa ni be too bossy tanpa sedar atau memang sedar... tah lah.. harap diri ni tak jadi canggitu.....

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home