Wellcome 2 GlasSlipper... So kind of you 2 stop by..

Letting go of someone dear to you is hard, but holding on someone who doesn't even feel the same is harder. Giving up doesn't mean you are weak… It only means that you are trying to be strong enough person to let it go...

Monday, October 09, 2006

Erti Sahabat part II

Tit...tit.... tit..... handset aku menjerit menandakan satu sms kini berada di inbox.. aduh sapa pula lah yang rajin sangat menyusutkan kredit anta sms kat aku... lantas aku buka.... terlopong jap mulut aku... isy sms apa ni.... nak tak nak baca gak lah.....

‘I know U busy, So-So-So- B - U - S - Y
But plz, Just Take 3 secs 2 think of me
1….. 2…. 3
Thanks, I’m also thinking of U right now

Even I’m busy too.‘

Isy mengarut apa pulak dia ni... dah la last week buat kejutan beruk kat aku.... anta sms jiwang karat... ni sekali lagi.... apa sejak ilang 9 tahun dia pi betapa apa ke... belajar cara menghasilkan ayat-ayat powerangers yang bisa membuat orang jadi penasaran... tak faham tu la aku.... apa sebenarnya yang dia nak..... oppppsssssssss mustahil... takkan nak sambung semula apa yang pernah terputus dulu... cewah.. aku pulak yang memandai-mandai buat spekulasi perasan...hehehehehe tapi erm positif thinking lah ekk..... mungkin dia nak menyambung silaturrahim yang sudah lama terbengkalai...... apa pun..... bukan hak aku untuk menghalang dia membuat apa yang dia nak lakukan.......

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home